followmylifeonthisblog

Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

hemma hos marianne.

Av Therese Andersson - 23 juli 2013 10:28

Hej, Jag har nyss landat hos marianne och jörgen med selma. Vi har plockat jordgubbar, och rensat dom, Nu ligger dom i kylen och göttar sig lite. Jag tänk inte göra ett sånt stort inlägg precis men tänkte bara berätta att vi är hos marianne. Jag bloggar från doms dator och det går bra, Så jag har möljigheterna att blogga som normalt. Men kanske inte har tid. Men bye på er så länge.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 24 juli 2013 20:08


Tjena!   Har nyss kommit hem från att ha gått till mammas jobb och väntat på när hon har slutat. Och åkt bil hem, Det var skönare att åka bilen hem än att gå. Hihi. Promenader är så dryga.. Det är väl inte så jobbigt men inte så kul, Liksom gå och ...

Av Therese Andersson - 24 juli 2013 09:51

Hej påer. Sol 2 dagar i rad. Härligt. Vaknade tio i sju pga Selma kom till sängen, I går kväll var det jobbigt, Selma får inte sova i sängen för Marianne och Jörgen och inte ens i doms rum, Och Selma pipper och gnäller. Huvva det var inte roligt. Men...

Av Therese Andersson - 23 juli 2013 13:15

Hejsan allihop. Ligger och steker i solen. Det är så skönt. Och ibland använder jag vatten slangen som lite ner kylning. Och Selma ligger i skuggan och njuter medans jag ligger här pressad i solen. Jag vill ha bruna ben. Gaash. Att det är så svårt. M...

Av Therese Andersson - 23 juli 2013 09:02

Hejpåer. Efter min födelsedag så har det varit för mycket för mig. Min födelsedag var väl okej, Liksom man blir bara ett nytt nummer alltså 13. Men goda tårtor och fina pressenter. Dock önskade jag bara pengar och nått från ericsaade.com . Sen så dag...

Av Therese Andersson - 19 juli 2013 20:54

Slutar denna dag med glass. Fick ju åka ner på Coop för att köpa nå bröd åt mamma, Och mammsen sa eftersom att du fyller år så får du köps vad du vill för en hundring. Och jag köpte ju bara oboy pulver och en glass, Haha! Imorgon ska mamma bort och D...

Presentation


Hej & välkommen till min lilla mini blogg. Jag heter Therese Andersson, 13 år och bor i en liten by i Jämtland. Jag bloggar om mitt liv, Vad som händer och sker i mitt liv. Så läs min blogg om ni vill, Jag kan inte tvinga er, Men ni är varmt välkomna till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Selma

  Söt Vovven Selma. Mycket bilder kommer nog vara på henne, Det är inte min hund, Men är offta hundvakt åt lill prinssesan.    

Instagram

   Följ mig på instagram, Jag heter aanderssontherese  

                  

Ask.fm

   Fråga mig nått på ask.fm , Jag heter aanderssontherese 

                   

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards