followmylifeonthisblog

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Therese Andersson - 24 juli 2013 20:08

Tjena!  

Har nyss kommit hem från att ha gått till mammas jobb och väntat på när hon har slutat. Och åkt bil hem, Det var skönare att åka bilen hem än att gå. Hihi. Promenader är så dryga.. Det är väl inte så jobbigt men inte så kul, Liksom gå och gå är väl tråkigt? Men om man har bra sällskap med sig så blir det ju bättre, Men hade bara en dragande hund. Haha. Idag har jag inte gjort så mycket. Tittat på tv och busat med selma. Har också duschat i min lilla ute dusch som jag har mekat ihop. Hahaha åh. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, Blir säkert en hemma dag som vanligt. Eller så blir det en promenad eller nått. Mamma fick just ett meddelande om att mitt spel är påväg. Alltså the sims 3 destination världen. Omg va kul. Men datan har inte kommit än. Hahaa. Men aa. Vi kanske far till momma och hämtar mitt the sims 3 som är där imorgon. Inte vet jag, Men nu ska jag gå på dasset och sen göra en sista sväng med selma. Hon har inte kakkat på hela dan. Hahahaa

  

 

Tåbitarn Selma är på hugget. Blä säger jag i alla fall. Men grymt söt. Hihi

Av Therese Andersson - 24 juli 2013 09:51

Hej påer. Sol 2 dagar i rad. Härligt. Vaknade tio i sju pga Selma kom till sängen, I går kväll var det jobbigt, Selma får inte sova i sängen för Marianne och Jörgen och inte ens i doms rum, Och Selma pipper och gnäller. Huvva det var inte roligt. Men jag somnade ju till slut. Idag har jag inte gjort så mycket än utan det blir väl, Viki kanske kommer. Sen när mamma har börjat jobba. Haha. Men vi har beställt The sims 3 Destiantion Världen, Där man kan resa till egypten, frankrike och kina. Och det kostade bara 99kr, Men med frakt 128kr. Alltså allt tillsammans. På cdon. Hihi. Så jag längtar tills jag får spelet och min nya dator. Hhihi. Men ni får lite bilder som jag har tagit under dessa 2 dagar. Bye

       

Presentation


Hej & välkommen till min lilla mini blogg. Jag heter Therese Andersson, 13 år och bor i en liten by i Jämtland. Jag bloggar om mitt liv, Vad som händer och sker i mitt liv. Så läs min blogg om ni vill, Jag kan inte tvinga er, Men ni är varmt välkomna till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Selma

  Söt Vovven Selma. Mycket bilder kommer nog vara på henne, Det är inte min hund, Men är offta hundvakt åt lill prinssesan.    

Instagram

   Följ mig på instagram, Jag heter aanderssontherese  

                  

Ask.fm

   Fråga mig nått på ask.fm , Jag heter aanderssontherese 

                   

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards